Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Member Jeahorse17/Netherlands Group :iconconstellationspack: ConstellationsPack
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 1,429 Deviations 10,487 Comments 18,574 Pageviews

Newest Deviations

My Deviations! Hope you enjoy them! :3

Random Favourites

deviantID

JeamesTheWolf's Profile Picture
JeamesTheWolf
Jeahorse
Artist | Hobbyist | Varied
Netherlands
Call me whatever you like. :3
Though Jeames, Jeamez, Jeam and Jea are the nicknames I get called the most (on WolfQuest, Chatlands, DeviantART, etc.).
____________________________________________________________________


Some info about me down here.

I'm seventeen years old and live in the Netherlands. My birthday is on the 3rd of January.
I've got brown hair and green eyes (actually green with brown around the pupil and blue as periphery, or however you say it.). I don't know my weight, same for my length. xD

I have a dog called Muppet, she's a mix of Bouvier and Dutch sheepdog. She's nine years old and really dominant, so she can be snappy and annoying sometimes. She has also bitten me a lot, but still I keep loving her. <3


I love to read the web comics Strays and Off-White, they’re such amazing and well-drawn comics. <3
I also draw comics myself, not that much though, as I get bored with drawing comics easily, or I lose my inspiration :/
I also love to write stories. You can find them in my gallery (of course ;D).
____________________________________________________________________


These are all my characters I use a lot. I use them for my books and short writings on my second account Jeameshanashi.
The way they are related to my main character Jeamesero is put in the
(-) behind their name.

Jeamesero (main character), Shun (half-brother), Mustafa (insane brother), Drew (cousin), Jonathan (boyfriend), Esan (stepfather), Daigo (cousin), Yamato (father), Lilly (stepmother), Kaya (mother), Battouga (uncle), Brad (no friend), Benny [Dingo] (no friend), Benjamin (no friend), Mikazaru (friend), Gruntanian [Grunt] (no friend) and Neil (not so much of a friend).

My characters I don't use that much.

Diego (sexeh joker~), Daniel (sexeh idiot~), Zeleb (not so close friend), Hilya (bossy half-brother), Shanya (half-sister, Shun's twin sister), Haya (not so close friend), Ayane (not really a friend, Daigo's girlfriend), Mr. Puggy [William] (annoying dog), Flame (Shun's gaurd), Darkdog (Daigo's guard) and Firework (Jeamesero's guard), Raven (pack member), Comex (pack member), Xyron (pack member), Mr. Poofball (designed by my birthday buddy Shark ;3)


Total character count.

...32 characters. o3o''
Need to get rid of some... seriously.

____________________________________________________________________


This is my DeviantART family. It's not really big, but I hope it will grow soon. And of course it's better to have a small family than to not have a family at all. ;3

~Mother~
:iconhekkeh:


~Sisters~
:icongalexy-candy:
:iconbubblealchemist:


~Nerdy friend~
:iconedo-maneki:


~Dog~
:iconstarbright134:


~Pet hedgehog~
:iconwowwoop:


~Pet monkey~
:iconakamaruz:


~Demonic pet wolf~
:iconzeikotheshepherd:


~Plague Doctor~
:iconwestm1nster:
Interests

BASIC...
Name: Jeames 
Birthday: January 3rd
Height: 1.64m tall?
Weight: 51kg, lost 3 kg not too long ago.

Eye Color: Green
Hair Color: Dark blond/brown
Race: White I think?
Zodiac Sign: Capricorn

DO YOU...
Drink?: Yes
Smoke?: Tried once, never doing it again.
Use Drugs?: Does sleeping pills count?
Cuss?: Hell yes!
Play Any Instruments?: Nope
Have Any Peircings?: Nope
Have Any Tattoos?: Nope!
Like To Annoy People?: Sometimes
Like Life?: Could be better
Dye Your Hair?: Never
Scream At The top of your lungs for no reason?: Sometimes =P
Get Distracted By Shiny Objects?: Mhm…
Like Pina Coladas?: No
And Getting Caught In The Rain?: Eeeeeeeuuuuhh…?

ARE YOU...
Dependable?: Sometimes
Trustworthy?: Mhm
Obsessive?: Mhm, I can be often…
Hyper Active?: Yush
Happy?: Maybe
Content?: I guess
Boring?: Sometimes XD
Violent?: I can be. I mean, I use to slap people and I can bite them sometimes. o3o
Evil?: Guess sort of?
Hippie-Ish?: No
Shy?: I can be around people I don’t know well.
Paranoid?: Yes
Annoying?: Can be?
Social?: I can be, sometimes
Religious?: Nah

WHATS YOUR FAVORITE...
TV Show?:  American Dad, Family Guy, Community, It’s always sunny in Philadelphia, Breaking Bad,
Movie?: The Grey and Harry Potter <333
Band/Singer(s)?: Different favorites
Song?: Right now it’s... I dunno, actually o:
Book/Story?: Unwind by Neal Shusterman ^^
Color(s)?: Green brown and black (and sometimes white)
Shape?: Square, I can’t take it when most things aren’t evenly. xD
Animal?: Wolf!
Person(s)?: Aaron Paul and Bryan Canston! <3
Smell?: Ummm…
Flower?: Don’t know… a pansy?
Subject?: Horror c8
Sport?: I play badminton
Word?: Yo (I keep saying it after almost every sentence I say, omg…)
Quote?:
Love looks not with the eyes, but with the mind, And therefore is winged Cupid painted blind.
Hobby?: Writing
Store?: Albert Heijn (Dutch store)
Season?: Spring
Time Of Day?: Ummm… hard one. But I guess evening?

WHATS YOUR...
Worst Fear?: Getting stuck in small spaces and dying
Life Goal?: To become happy again
Greatest Accomplishment?: Learning how to cook (my favorite meal)

WHICH ONE...
Pepsi Or Coke?: Pepsi?
McDonald's Or Burger King?: McDonald’s
Converse Or Vans?: Ummm? Don’t know
Dogs Or Cats?:
Dogs
AIM, YIM Or MSN Messenger?: <.< None
Chicken Or Fish?: Fish
Black Or White?: Black
MTV Or FUSE?: Um, MTV?
MP3 player, Ipod or CD player?: MP3 player
Pants Or Shorts?: Pants

DISCRIBE YOUR PERFECT...
Day: No school and no work and just a perfect day to do whatever I want and sleep for as long as I want. <3
Room: A room where I can keep ALL my stuff, not two separated rooms so I can’t have my phone or TV with me when going to bed…
Life: Being with the love of my life, having a home, work and maybe one or two kids.
World: Peace all over the world, no hatred and only loveeee~ (maybe I am a hippie after all…) <3
Romantic Date: Dates? Ugh no thanks.

DO YOU BELIEVE IN...
God?: Maybe
Heavan & Hell?: Yes
Angels & Demons?: Nah, but demons, yes maybe…
Reincarnation?: Sort of
Yourself?: HAHA NO! Funny question my friend! :’D
Ghosts?: Yesh
UFOs?: Haha nope
Big Foot?: Um… nope
Lockness Monster?: It would be fun if it existed, though. But nah. c:
A Thing Called Love?: Maybe

WOULD YOU EVER...
Kill Someone Else?: No
Kill Yourself?: Maybe..
Beg For Money?: Haha no, I would probably steal it from my parents. c;
Skydive?: Nooooooooo, no no no no nooooo!
Bunjee Jump?: Nooooooooooooooooooo!
Make out in the rain?: Um… nah
Run Away From Home?: Can’t, tried once… Doesn’t work out for me guys.
Ride A Motorcycle?: Haha nope, I might hurt myself badly if I do.
Do Extreme Sports?: NOPE


MORE ABOUT YOU...
Do You Own A Car?: Nope, not yet~
Ever Been To Jail?: Haha no
Ever Gotten Kicked out?: For a minute or five? Yes, but really kicked out of house, nope.
Do You Have A Job?: Nope
Do You Like Taking Surveys Like This?: Maybe

THATS ALL FOLKS...
Are You Lonely?: A lot
Are You Sitting In A BeanBag Chair Eatin' Cheetos?: Haha no, I wish xD
Do You Feel The Urge To Send Me A Thousand Dollars?: I don’t even have that much money…
Really?: What?
Do You Know Where That Comes From?: What comes from where?
How Many Licks Does It Take To Get To The Center Of A Tootsie Pop?: Your butt?
Is That Your Final Answer?: Mhm!
Are You Sure?: MHM!
Postitive?: MMMMMHMMMM!
Glad That This Is Over?: HELL YESH! :’D

  • Mood: Neutral
  • Listening to: Parents yelling
  • Reading: This journal
  • Watching: My screen
  • Playing: -
  • Eating: Dinner...?
  • Drinking: My own drool

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconvane0o:
Vane0o Mar 28, 2014  New member Student Traditional Artist
thanks for the llama !
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Mar 29, 2014  Hobbyist General Artist
No problemo! ^^
Reply
:iconvane0o:
Vane0o Mar 29, 2014  New member Student Traditional Artist
:3
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Mar 15, 2014  Hobbyist General Artist
Heeeyyyy~ <3
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Mar 16, 2014  Hobbyist General Artist
How are youuuu?
Reply
(1 Reply)
:iconbirthdays:
:woohoo: :party: :iconcakelickplz: !!! HAPPY BIRTHDAY !!! :iconcakelickplz: :party: :woohoo: It's January 3rd which means it's that time of the year again and your special day is here! We hope you have an awesome day with lots of birthday fun, gifts, happiness and most definitely, lots of cake! Here's to another year! Many well wishes and love from your friendly birthdays team :love: --- Birthdays Team This birthday greeting was brought to you by: =SilverSymphony
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist
Awww, thank you very much! 8D ^^
Reply
:iconcammi0:
Cammi0 Jan 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconcakepinkplz: Happy Birthday! :iconcakepinkplz:
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist
Thank youuuuu! ^^
Reply
:iconedo-maneki:
Edo-Maneki Jan 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
Happy happy happy happy happy birthday to you!!
Hope you have an awesome day! *does the robot*
Jeamesyousospecialz!! xD
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist

Awww, thank you very much! <3333

You're specialz toooooo~ ^^ c;

Reply
:iconxcrystalwolfmoonxx:
xcrystalwolfmoonxx Jan 3, 2014  Student Digital Artist
HAPPY BIRFDAY 2 U JEAAAA

HAPPY BIRTHDAY TO UUUUUUU


Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist
THANK YOUUUU! <33333
Reply
:iconxcrystalwolfmoonxx:
xcrystalwolfmoonxx Jan 5, 2014  Student Digital Artist
:hug:
Reply
:iconblueranyk:
Blueranyk Jan 3, 2014  Hobbyist General Artist
Once a year we celebrate with stupid hats and plastic plates
The fact that you were able to make another trip around the sun
And the whole Clan gathers 'round where gifts and laughter do abound
And we let out a joyful sound and sing that stupid song

Happy birthday! Now you're one year older
Happy birthday! Your life still isn't over
Happy birthday! You did not accomplish much,

But you didn't die this year, I guess that's good enough!

:hug:
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist

Haha, thank you very much! ^^

I ALMOST died after eating too much today, though. cccc;

Reply
:iconblueranyk:
Blueranyk Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist
you're alive?
aw dang it

Now I don't get your money ;D
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist

Too bad! c:<

But you will once I die anyway. c;

 

...Now don't hire an assassin that comes to kill me in my sleep...

Reply
(1 Reply)
:iconsiburu:
Siburu Jan 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Happy birthday!!  :meowballon: 
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you! <3333
Reply
:iconsiburu:
Siburu Jan 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
No problem, hope you had a great day! c: <33
Reply
:icongalexy-candy:
Happy birthday, Jeaslut! Have an awesome day!<33333333333333333333333333
Reply
:iconjeamesthewolf:
JeamesTheWolf Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist

Thanks Galsluttttt! <33333

Love ya, sis~ c8

Reply
Add a Comment: